KATEGORİLERİ
Acil Tıpta Pratik Öğretim
ISBN : 9786052581421
Editör : Robert L.Rogers
Çeviri Editörü : Ayhan Özhasenekler
Yayın : Akademisyen Kitabevi
Baskı Yılı : 2019
Sayfa Sayısı : 399
Temin Süresi :
ISBN : 9786052581421 Kategori :

80,00

ACİL TIPTA PARTİK ÖĞRETİM

Bölümlere katkıda bulunanlar, acil tıp eğitimi ve öğretim üyesi gelişimi alanında lider olarak kabul edilmektedirler. Yazarlara bölümlerini geliştirmek ve kendi tarzlarına göre yazmak için serbestlik verildi. Tıbbi eğitim ile ilgili kanıta dayalı rehberleri gözden geçirmekten ziyade, acil tıp tekniğinin nasıl başarılı bir şekilde öğretileceği konusundaki kişisel görüşlerini sunmaları istendi. Sonuç olarak, bölümlerin çoğunun birkaç referansı bulunmaktadır. Çok yazarlı ders kitabına yapılan bu yaklaşım, bölümden bölüme, stillere göre değişen ve okuyucuyu çeşitli iletişim tekniklerine maruz bırakan bir derleme sunar. Editörler, okuyucuların, acil tıp öğretiminin yapıldığı mekânların spektrumunda öğretim için kendi yöntemlerini geliştirdikleri için bu sayfalarda faydalı modeller bulmasını ummaktadırlar.

Öğretimin ve acil tıp pratiğinin doğasında var olan diğer uzmanlıklarda yer almayan özel zorluklar vardır – acil servisin bilinmeyenleri, yaşamı ve uzuvları tehdit eden koşulları tanımlama, problemleri çözme baskısı, hızlı çözüm bulma ve klinik uzmanların ve yardımcı hizmetlerin orkestrasyonu. Pratiğimizin bu benzersiz talepleri nedeniyle, diğer disiplinlerden klinisyenler tarafından yazılan kitaplar bize yardımcı olabilir, ancak bizim için tam değildir. Acil Tıpta Pratik Öğretim, acil tıp doktorları için acil tıp doktorları tarafından yazılmıştır.İkinci baskısının, değerli uzmanlığımızı uygulama sanatını öğretmek için değerli bir kaynak olduğunu umuyoruz.

İÇİNDEKİLER

1. Kısım Arka Plan/Giriş

1. Bölüm Acil serviste yetişkin öğrenciler

2. Bölüm Acil serviste öğretim engelleri

3. Bölüm Acil tıpta öğretim ve hasta bakımı

4. Bölüm Acil tıpta mentorluk

2. Kısım Acil Serviste Eğitim ve Ötesi

5. Bölüm Acil serviste yatak başı eğitim

6. Bölüm İnvaziv tıbbi prosedürlerin öğretimi

7. Bölüm Acil serviste geri bildirim

8. Bölüm Öğretim aracı olarak bilgisayar

9. Bölüm Eğitimsel Teknoloji: WEB 2.0

10. Bölüm Soyut kavramların öğretilmesi: profesyonellik ve kişilerarası beceri/iletişim

11. Bölüm Hayat boyu öğrenme becerilerinin öğretimi: Dergi kulübü ve ötesi

12. Bölüm Tıbbi internet yayıncılığı 101

13. Bölüm Simülasyonun acil servis eğitiminde kullanımı

3. Kısım Özel Grupların Eğitimi

14. Bölüm Tıp öğrencilerinin eğitimi

15. Bölüm Acil serviste diğer servis asistanlarının eğitimi

16. Bölüm Acil tıpta asistan hekimlerin eğitimi

17. Bölüm Asistan doktorlara nasıl öğreteceklerini öğretme

18. Bölüm Uluslararası bir topluluğa eğitim

19. Bölüm Acil servis konsültasyonu: hasta sonuçlandırmayı iyileştirmek için hekim-hekim iletişimini öğrenme

4. Kısım Acil Tıpta Eğitmen Olarak Gelişmek

20. Bölüm Harika öğretmenlerin özellikleri

21. Bölüm Etkili sunum teknikleri

22. Bölüm Küçük grup tartışma becerileri

23. Bölüm Daha iyi bir eğitmen olma yolunda bir rehber olarak öğretim kadrosunun gelişimi

5. Kısım Öğretme Teknikleri ve Stratejileri

24. Bölüm Etkili klinik acil servis eğitimi için stratejiler

25. Bölüm Eğitimde inciler ve tuzaklar: ne işe yarar, ne yaramaz?

İncelemeler

Henüz inceleme yapılmadı.

“Acil Tıpta Pratik Öğretim” için yorum yapan ilk kişi siz olun